Kontakt
Biuro Obsługi Klienta: pn-pt 08:00 - 16:00
+48 605 761 602
Darmowa dostawa już od 2000 zł 14 dni na zwrot bez podania przyczyny Zapłać wygodnie z Twojego banku 100% zadowolenia

FAQ

Koszty przesyłek są zróżnicowane i zależą od wybranej metody dostarczenia oraz miejsca docelowego. Szczegółowe informacje na temat kosztów dostawy można znaleźć na dedykowanej podstronie poświęconej kosztom przesyłki. Kliknij tutaj.

Standardowo wysyłamy produkty w ciągu 24 godzin roboczych. Jednak czas dostawy może ulec wydłużeniu w zależności od dostępności produktu oraz innych czynników.

Tak, oferujemy dostawę do wielu krajów za granicą. Cena jest ustalana indywidualnie. Po więcej informacji prosimy o kontakt telefonicznie lub mailowo.

Akceptujemy płatności za pomocą blik, Google Pay, Apple Pay oraz przelewem bankowym.

Aktualnie nie oferujemy możliwość zakupu na raty. Wkrótce uruchomimy taką możliwość.

Możesz zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

Szczegółowe warunki gwarancji są uwzględnione na dedykowanej stronie poświęconej serwisowi i gwarancji producentów. Kliknij tutaj.

Aby zarezerwować produkt, prosimy o kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta. Kliknij tutaj.

Zachęcamy do kontaktu za pomocą naszej dedykowanej podstrony z kontaktem z biurem obsługi klienta. Kliknij tutaj.

Informacje o śledzeniu przesyłki wysyłamy na adres e-mail po opłaceniu i wysłaniu przesyłki. Możesz również śledzić status zamówienia w panelu klienta na naszej stronie.

Tak, regularnie umieszczamy różne tutoriale oraz inne materiały pomocnicze na naszym blogu. Kliknij tutaj.

Podczas korzystania z elektronarzędzi zalecamy stosowanie odpowiedniej odzieży ochronnej, okularów ochronnych oraz rękawic. Zawsze należy czytać i przestrzegać instrukcji obsługi narzędzia oraz dbać o jego regularną konserwację.

Produkty przeznaczone do zwrotu powinny być w stanie nienaruszonym, nie używane, z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi akcesoriami. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi warunkami zwrotu na naszej stronie. Kliknij tutaj.

Informacje na temat dostępności produktu można znaleźć w jego opisie. Standardowo produkty mamy na miejscu. Jeśli jednak w opisie produktu widnieje informacja o wysyłce od 2-3 dni lub do 7 dni, oznacza to, że produkt jest dostępny na zamówienie i nie mamy go aktualnie na magazynie.

Szczegółowe informacje na temat rejestracji produktu w celu skorzystania z gwarancji znajdują się na dedykowanej stronie poświęconej gwarancji. Kliknij tutaj.

Zapraszamy do zapoznania się z opiniami naszych klientów [odnośnik do opinii Google].

Tak, informacje o bieżących promocjach i rabatach sezonowych znajdują się na naszych profilach w mediach społecznościowych oraz w newsletterze dla subskrybentów.

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi osoba dokonująca zwrotu.

Bezpośrednia wymiana produktu na inny nie jest możliwa, ale po zwrocie zakupionego produktu możesz zamówić inny produkt z naszej oferty.

Jeśli chcesz dokonać zakupu na firmę, wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz opcję „zamawiam jako firma” i podasz niezbędne dane firmy.

Administratorem danych osobowych jest DORMAR s.c. I. Złotek, D. Pyra. Nasza strona jest zabezpieczona certyfikatem SSL. Dodatkowo, nad bezpieczeństwem wrażliwych danych czuwają nasi kompetentni informatycy.

Tak, wszystkie nasze produkty spełniają europejskie normy bezpieczeństwa.

Obsługa klienta dostępna jest w godzinach 8:00 – 16:00.

Tak, zapraszamy do kontaktu z biurem obsługi klienta w godzinach 8:00 – 16:00.

Nie, oferujemy wyłącznie nowe produkty.

Oferujemy wynajem maszyn budowlanych.

Tak, oferujemy katalog produktów w wersji papierowej.

Zwrot środków zazwyczaj trwa do 7 dni, jednak w niektórych przypadkach może się wydłużyć do 14 dni.

Tak, jesteśmy do Państwa dyspozycji w przypadku pytań czy problemów związanych z zakupionymi produktami.

Tak, oferujemy program lojalnościowy. Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera, aby być na bieżąco z naszymi promocjami i ofertami.

Zazwyczaj takie informacje są dostępne w opisie produktu na naszej stronie. Jeśli jednak nie znajdziecie Państwo takich informacji, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Tak, oferujemy wsparcie techniczne dla naszych klientów.

Zalecamy regularne czyszczenie narzędzi, unikanie ich przechowywania w wilgotnych miejscach oraz korzystanie z odpowiednich etui czy futerałów. Ważne jest także przestrzeganie instrukcji konserwacji dołączonej do produktu.

Tak, oferujemy również odzież oraz osprzęt ochronny dla różnych zastosowań.

Oferujemy elektronarzędzia i akcesoria takich marek jak Milwaukee, Ryobi, AEG oraz maszyny budowlane marek takich jak Husqvarna, Norton, Pramac, Enar, AtlasCopco, Projekt, Master, Adiam oraz Kreber.

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne i objęte gwarancją producenta.

Zapisz się do naszego Newslettera i bądź na bieżąco!
Jako subskrybent otrzymasz ekskluzywne rabaty i oferty specjalne!
Zostaw swój adres e-mail i odkrywaj z nami świat najlepszych ofert!
Chcesz się wypisać? Żaden problem, w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez DORMAR s.c I.Złotek, D.Pyra w celu wysyłki Newslettera. W naszej Polityce prywatności, znajdziesz informację o przetwarzaniu Twoich danych.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00